czwartek, 27 kwietnia 2017

Cele biegowe na rok 2017

Minęły dwa tygodnie od porodu, od kilku dni mogę się w miarę normalnie ruszać, chodzić i siedzieć. Powoli trzeba wrócić do treningów. Zaczęłam od spacerów z 1 kg hantelkami. Wczoraj było niewiele ponad cztery kilometry, a dziś pięć.


Mimo kilkumiesięcznej przerwy w bieganiu, postawiłam sobie ambitny cel startów w cyklu Perły Małopolski. Zaczynam od biegu w Szczawnicy 21 maja na dystansie 5 km.

21 maja -> Szczawnica Pieniński Park Narodowy -> +5 km (4,3km)

11 czerwca -> Wapienne Magurski Park Narodowy -> +10 km (14,7km)

2 lipca -> IX Bieg Górski Limanowa Forrest -> 7 km

27 sierpnia -> Zawoja Babiogórski Park Narodowy -> +10 km (13,2km)

3 września -> Kraków Business Run - 3,8 km (sztafeta)

17 września -> Kościelisko Tatrzański Park Narodowy -> +20 km

1 października -> IX Bieg Uliczny Sądecka Dycha o Puchar Newagu S.A. -> 10 km

15 października -> 4. PZU Cracovia Półmaraton -> 21 km 97,5 m

22 października -> Rabka Zdrój Gorczański Park Narodowy -> +20 km

31 grudnia -> Krakowski Bieg Sylwestrowy -> 5 lub 10 km

Są cele, jest więc motywacja :)

Kinga

1 komentarz:

  1. Szacun! Ja jeszcze w pakiecie z chłopcami. A już mi zapowiadają,że około 3 miesięcy bez treningów. Moje cele biegowe?....2018 rok. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń