sobota, 11 stycznia 2014

Egzamin

To już dzisiaj, zaczynamy o 11.30. Mam lekki stres, chyba całkiem niepotrzebnie, bo przecież ćwiczyłam i uczyłam się na bieżąco. Na dodatek wiem, co będzie na egzaminie. Oprócz testu z wiedzy o fitnessie, anatomii i biomechaniki, każdy z nas ma zaprezentować fragment swojej lekcji. Ja przygotowałam konspekt do zajęć TBC, z muzyką w tempie 128 bpm.
Plan zajęć jest następujący:
* rozgrzewka i stretching dynamiczny - 5 minut,
* część główna - część aerobowa - choreografia na stepie - 15 minut, część wzmacniająca - 25 minut,
* Stretching statyczny - 10 minut.
Na egzaminie mam zaprezentować część aerobową i 3 wybrane ćwiczenia wzmacniające.

Wycinek z mojego konspektu:



Zrobię sobie jeszcze krótką powtórkę z anatomii i biomechaniki. Co do choreografii na stepie, to mam nadzieję, że będę w muzyce, a reszta już jakoś pójdzie... A tak wygląda moja play lista:


Będzie dobrze!! Musi być!!

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz