niedziela, 8 września 2013

Spaghetti :)

Nigdy nie myślałam, że spodoba mi się gotowanie. Jednak człowiek się zmienia ;)

Dziś miałam ochotę na spaghetti. Mam dość prosty przepis, dzięki któremu przygotowanie całego dania nie zajmuje dużo czasu:

- drobno posiekaną cebulę (połowa dużej cebuli) podsmażyłam na oliwie,
- dodałam mięso mielone wieprzowo- wołowe (około 200gram), bo z reszty postanowiłam zrobić później kotleciki mielone,
- mięso z cebulą dusiłam na małym ogniu,
- dodałam 2 poktrojone w kostkę pomidory, obrane wcześniej ze skórki (świeże pomidory średniej wielkości),
- dusiłam chwilę na nieco większym ogniu,
- doprawiłam do smaku: oregano, bazylią, pieprzem ziołowym i ostrą papryką.

Sposób przygotowania makaronu jest zawsze podany na opakowaniu.

Oto rezultat


Było pyszne :D


Przepraszam za kiepską jakość drugiego zdjęcia, ale niestety ssanie w żołądku nie pozwoliło na wykonanie lepszego ;)

Polecam, naprawde smaczne!!

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz