poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Pływać każdy może :)

Jestem z siebie mega zadowolona. Dałam z siebie wszystko i zrobiłam 4 pełne długości basenu. Dodatkowo poćwiczyłam pływanie bokiem i kraula na piersiach. Muszę jeszcze popracować nad techniką w kraulu grzbietem - proste ręce, grzbietem dłoni blisko ucha, nie zapominać o pracy nogami... to kilka ważnych drobiazgów...
Nowa instruktorka okazała się całkiem sympatyczna. No i widać, że zna się na rzeczy. Na 7 zapisanych osób było nas tylko czworo, a to daje dużo lepsze możliwości nauki. Trzeba wykorzystać tę okazję na maksa.


Kolejne zajęcia w środę. W tym miesiącu mam wyjątkowo intensywny kurs, ale myślę, że dzięki temu zrobię duży postęp. Postawiłam sobie taki cel, żeby dobrze pływać 3 stylami: kraulem, żabką i delfinem. Długa droga przede mną, ale ja się nie poddaję. Skoro udało mi się pokonać strach przed wodą, to teraz może już być tylko lepiej. Kondycja też jest ważna, ale właśnie po to robi się pełne długości basenu. Wszystko w swoim czasie, mnie się nigdzie nie spieszy ;)

Kinmga

2 komentarze: