poniedziałek, 26 maja 2014

Poniedziałek - trening przed Spartan Race

Kolejny trening przygotowany pod kątem lipcowego biegu:

Indywidualnie - czas 20 minut:
5 x burpee plate
10 x przysiad
15 x swing ( kettlebell 12 kg)
20 x sit ups
1 x bieg dookoła King Square
Zrobiłam 4 pełne serie i zaczęłam piątą, z której udało mi się zrobić 5 burpees, 10 przysiadów i 10 swingów. Brakło te kilkadziesiąt sekund... ale i tak uważam, że to całkiem niezły wynik :)

W parach - czas 10 minut
50 x burpee plate
100 x przysiad
150 x swing
200 x sit ups
1 x bieg
Zrobiłyśmy (na zmianę) 50 burpees, 100 przysiadów i 147 swingów.


Po treningu przygotowałam jedzenie na jutro. Śmiałam się ostatnio z dziewczynami, że to dość typowe dla osób trzymających dietę, że chodzą do pracy z siatką wyładowaną jedzeniem. Hm, jak można tyle jeść? ;)

Śniadanie - płatki owsiano-gryczane z pestkami dyni, ziarnem słonecznika, suszonymi śliwkami i rodzynkami, kawa czarna
Obiad - smażona ryba, gotowana zielona soczewica i brokuł
Podwieczorek - banan ( przed lekcją pływania)
A na kolacje może sobie zaserwuję jakiś shake proteinowy, jeszcze nie wiem.

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz